روش های استعلام اعتبار دفترچه تامین اجتماعی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در بخشنامه‌ای جزئیات حذف دفترچه درمانی از ابتدای اسفندماه امسال را به تمامی ‌واحدهای اجرایی ستادی و استانی این سازمان ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه، از اول اسفندماه امسال‌ صدور دفترچه درمانی در تمامی ‌شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی متوقف خواهد شد و تمامی ‌افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارائه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی در اختیار خود از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان برخوردار شوند و در زمان مراجعه به پزشک و مؤسسات تشخیصی و درمانی، الزامی ‌به ارائه دفترچه درمانی از سوی بیمار نیست. در این بخشنامه مطرح شده است:

تمامی ‌بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی برای تسهیل دریافت خدمات درمانی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان به نشانی (eservices.tamin.ir) نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی و درج شماره تلفن همراه (موبایل) خود در درگاه مذکور اقدام کنند.

تمامی‌ بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اصلی و تبعی قبل از مراجعه به مراکز درمانی می‌توانند نسبت به استعلام استحقاق درمان از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام و از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند:
روش 1: مراجعه به سایت (medical.tamin.ir)، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان.
روش 2: شماره‌گیری (#1420*4*)، انتخاب گزینه 1 (استعلام اعتبار درمانی)، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان.
روش 3: شماره‌گیری (#1*1420*4*)، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان.
روش 4: استفاده از اپلیکیشن موبایل، مراجعه به سایت (pwa.tamin.ir)، ورود کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان.

 

برترین ها

فهرست مطالب