بیمه عمر و بازنشستگی چیست؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

بیمه عمر و بازنشتگی چیست؟

 

بیمه عمر و بازنشستگی طرحی مکمل صندوق‌های بازنشستگی، تامین‌اجتماعی و یا حتی افرادی که فاقد هرگونه بیمه عمر و بازنشستگی می‌باشند هست که یکی از پرطرفدار‌ترین و بهترین بیمه، بیمه بازنشستگی می‌باشد؛ افراد می‌توانند با پرداخت مبلغ مشخص و منظم یک بیمه‌نامه بازنشستگی تهیه‌کرده و در هنگام بازنشستگی، حقوق بازنشستگی دریافت کنند تا بتوانند بدون نگرانی و استرس دوران بازنشستگی را با خیال آسوده در کنار خانواده خود سپری کنند.

چرا بیمه ی عمر و بازنشستگی ضروریست؟

 

 

 

تمامی افراد بالاخره روزی یا بازنشسته می‌شوند یا دیگر توانایی انجام کار را ندارند. درست است که افرادی که تحت حمایت سازمان بازنشستگی یا تأمین اجتماعی هستند حقوق دریافت خواهند کرد؛ اما معمولاً این حقوق کفاف اداره یک زندگی عادی را نمی‌دهد چه برسد به زندگی یک خانواده که اکثراً فرزندان آن‌ها نیز به سن دانشگاه یا ازدواج رسیده‌اند و افرادی که هیچ پس‌انداز بازنشستگی نداشته‌اند اکنون موقع داشتن یک حقوق خوب یا پس‌انداز عالی می‌باشند که متأسفانه این‌گونه نیست.

 

پس راه حل چیست؟

 

 

با داشتن یک بیمه عمر و بازنشستگی مناسب در کنار پس‌انداز صندوق بازنشستگی می‌توانید تجربه یک زندگی راحت‌تر را در دوران بازنشستگی خود تجربه کنید. بیمه گذار با پس‌انداز تنها 10 درصد از درآمد ماهیانه خود می‌توان سرمایه ای خوبی برای روز بازنشستگی خود پس‌انداز کند، همچنان وی میتواند قدرت خرید را افزایش داده و رفاه بیش‌تر خانواده را تضمین کند.

بیمه گذار می‌تواند با پرداخت مبلغ حق بیمه به انتخاب خود به مدت 20 الی 30 سال پرداخت، اندوخته خوبی را در پایان مدت قرارداد پس‌انداز و به‌صورت یکجا و در هر سنی دریافت کند. این حق‌بیمه را می‌توانید به‌صورت منظم سالانه، 6 ماهه و 3 ماهه و یا ماهانه پرداخت کنید، بنابراین هرچقدر حق‌بیمه بیش‌تری پرداخت کنید؛ سود بیشتری به شما تعلق می‌گیرد و اندوخته بیشتری نیز پس‌انداز کنید. از مزایای بیمه بازنشستگی عدم محدودیت سنی برای بازنشسته شدن است. شما می‌توانید حتی در سن سی‌سالگی نیز بازنشسته شوید البته اگر از بدو تولد یا حتی سن 10 سالگی حق‌بیمه پرداخت کرده باشید.

 

برای داشتن یک صندوق خوب چه مقدار باید حق بیمه پرداخت کنیم؟

 

 

میزان حق‌بیمه‌ به انتخاب خود بیمه گذار هست که برای داشتن بهترین بیمه بازنشستگی حداقل باید ماهیانه 100 هزار تومان پرداخت کنید. ولی با مبالغ کمتر و یا بیشتر هم میتوانید بیمه بازنشستگی خوب داشته باشید (بعد از اتمام قرارداد شما به میزان پرداخت حق بیمه ای که طی این چند سال داشتید میتوانید سود خود را یک جا دریافت کنید).

 

بیمه ی عمر و بازنشستگی را از کجا تهیه کنیم؟

شما میتوانید با استفاده از راهنمایی های مشاوران و کارشناسان مجموعه BIMEHBEST (انتخاب بهترین خدمات بیمه ای) بیمه نامه مورد نظر خود را انتخاب نموده و نسبت به خرید بهترین بیمه نامه از میان کلیه شرکت های بیمه ای مجاز در کشور با بهترین قیمت ها و شرایط اقدام نمایید.

جهت این امر میتوانید از طربق سایت Bi724.ir نیز اقدام به ثبت سفارش نمایید.

برترین ها

فهرست مطالب