بیمه آتش سوزی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
خانه و اثاثیه شما میتواند بخش مهمی از سرمایه و دارایی شما در زندگیتان باشد. با بیمه نامه های منازل مسکونی سامان میتوانید امنیت این سرمایه ارزشمند را تامین کنید .موارد تحت پوشش این نوع بیمه نامه شامل ساختمان ،تاسیسات و اثاثیه موجود در منازل مسکونی به همراه مشاعات و مشترکات آنها می باشد.با این بیمه نامه میتوانید خانه خود را در مقابل خطرات آتش سوزی ، صاعقه ، انفجار- زلزله – طوفان – ترکیدگی لوله آب – سرقت با شکست حرز – ضایعات ناشی از آب باران و ذوب برف سقوط هواپیما و … بیمه کنید.

بیمه نامه طرح جامع خانوار

بیمه سامان با ارائه طرح جامع خانوار خانه شما را در قبال حوادث و بالایای طبیعی مانند آتش سوزی ، صاعقه، انفجار و زلزله بیمه میکند و تمام نگرانیها و دغدغه های شما در مورد ضایعات و آسیبهای وارده به ساختمان و اثاثیه منزل مسکونی از بین می برد. شرکت بیمه سامان به منظور فروش آسان بیمه نامه و کاهش تشریفات و بروکراسی اداری این بیمه نامه را به صورت دفترچه ای طراحی نموده است.

طرح جامع آتش سوزی

بیمه نامه های آتش سوزی طرح کسب و کار برای مراکز اداری تجاری خدماتی ( به استثناء موارد واقع در سراها ، بازارهای سنتی سرپوشیده و پاساژهای واقع در بازار سنتی و مراکز فاقد پروانه کسب یا جواز ) درچهار گروه فعالیت شغلی طراحی شده است .

به طور کلی هیچ گونه انبار اختصاصی و یا عمومی ، فروشگاههای طلا ، جواهر و عتیقه تحت پوشش این بیمه نامه قرار نخواهد گرفت.
هرگونه خسارت وارد به اموال مستقر در فضای باز مانند پشت بام یا حریم فروشگاه در برابر خطر سرقت با شکست حرز از شمول تعهدات این بیمه نامه خارج است.
فرانشیز ( سهم بیمه شده از هر خسارت ) جهت خطرات اصلی و تبعی سیل ، طوفان ، زلزله ، شکست شیشه ، آشوب ، رانش ، ریزش و فروکش زمین و وقفه در فعالیت 10 % و سرقت با شکست حرز 20 % مبلغ هر خسارت می باشد.

برترین ها

فهرست مطالب