مزایای بیمه بدنه کیلومتری سامان نسبت به بیمه بدنه عادی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

یکی از وسایل نقلیه ای که اکثر مردم از آن استفاده میکنند،اتومبیل شخصی است.روزانه مردم با استفاده از اتومبیل های شخصی مسافت های مختلفی را برای کار،تفریح،امور روزانه،خرید و … طی میکنند.با پیشرفت تکنولوژی مدل های مختلف اتومبیل ارائه شده اند.

طبق تشخیص محققان،هر خودرو در طول یک سال نزدیک به متوسط 15 هزار کیلومتر مسافت را طی میکند.در این بین بعضی خودرو ها هستند که بیشتر یا کمتر از 15 هزار کیلومتر مسافت طی میکنند.

همانطور که میدانید،بیمه بدنه یک امر مهم ضروری برای تمامی وسایل نقلیه میباشد.این بیمه نامه خطرات احتمالی از جمله سرقت خودرو،آتش سوزی،انفجار و … را پوشش میدهد.

اما اکثر  بیمه‌گذارانی که خودروی خود را بیمه بدنه می‌کنند و حق بیمه را به طور کامل پرداخت می‌نمایند، کمتر از 15 هزار کیلومتر که میزان متوسط بیمه‌نامه بدنه است، از آن استفاده می‌کنند. بنابراین بیمه سامان تصمیم به طراحی محصولی گرفت تا براساس تشخیص بیمه‌گذار مبنی بر تردد با خودرو در سه مسافت 5، 8 و 12 هزار کیلومتر، حق بیمه متناسب با میزان استفاده از خودرو و نیاز خود پرداخت نماید و هزینه کمتری به منظور دریافت بیمه‌نامه بدنه متقبل گردد.

اما مزایای بیمه بدنه کیلومتری نسبت به بیمه بدنه عادی چیست؟

از جمله مزایایی که بیمه بدنه کیلومتری نسبت به بیمه بدنه عادی دارد،انتخاب طرح بسته به نیاز خود،هزینه کمتر نسبت به بیمه بدنه عادی،بهره‌مندی از تخفیف عدم خسارت بیمه‌نامه بدنه فعلی،شارژ کیلومتر در صورت اتمام بسته خریداری شده و … میباشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

جهت خرید این بیمه نامه و استفاده از مزایای آن بر روی خرید بیمه بدنه کیلومتری سامان کلیک کنید.

 

برترین ها

فهرست مطالب