دیگر نگران صدمه دیدن گوشی موبایل و دوچرخه خود نباشید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

این بار به سراغ یکی دیگر از دغدغه های مردم به خصوص دوچرخه سواران رفتیم.

یکی از معضلات بزرگ دوچرخه سواران نگرانی از بابت خرابی گوشی خود در اثر پرت شدن، یا خیس شدن،شکستگی و… است.

همه ما روزانه ساعت های زیادی را با گوشی های هوشمند، تبلت یا  ساعت هوشمند خود سپری میکنیم ، به نوعی این لوازم دوست داشتنی به عضو مهمی از زندگی ما تبدیل شده اند و بسیاری از ما حتی لحظه ای دوری از آنها برایمان سخت تر از نیازهای اصلی بشر مانند گرسنگی است.

از بین این لوازم ، گوشی های موبایل که هر روزه در رنگ ها و طرح های مختلف روانه بازار میگردند ، بیشترین سهم از تفریحات و اوغات فراغت مردم را تشکیل میدهند. جستجو در شبکه های اجتماعی، بازی ها  و برخی امور اداری، بانکی و … که سالها به صورت حضوری و در صف های طولانی انجام میشد، امروزه با وجود این گوشی های هوشمند به راحتی و از درون منزل و در مدت زمان بسیا کمتر نیز انجام میگردد.

از جمله مزایای گوشی های هوشمند میتوان به قابلیت های مکان یابی آنها اشاره کرد که مورد نیاز عموم مردم هستند. با در دست داشتن گوشی هوشمندی که برنامه های معروفی مانند ویز یا نشان و دیگر برنامه های مشابه را دارد، خیال ما از پیدا کردن بهترین مسیر راحت است. هر فردی قطعا نمیتواند تمامی مسیرهای یک کشور را در ذهن خود داشته باشد و این امری محال است . ولی به لطف این گوشی ها خیال شما از پیداکردن بهترین مسیر راحت میباشد . من خودم به شخصه از این قابلیت بسیار استفاده میکنم و  همیشه نیز بهترین و کوتاهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را به من نشان داده است.

اما همانطور که میدانید حادثه را نمیتوان پیش بینی کرد.و در صورت احتیاط نکردن ممکن است حوادث ناگواری رخ دهد.یکی از مواردی رایجی که اکثر مردم به خصوص دوچرخه سواران را نگران میکنند.آسیب دیدن گوشی موبایل هنگام دوچرخه سواریست.شکستگی،خیس شدن،و یا حتی سرقت و دیگر حوادث ممکن است رخ بدهند که خوشایند نیستند.به خصوص در این اوضاع گرانی که قیمت ها روز به روز افزایش پیدا میکنند.

اما چاره کار چیست؟

بیمه سامان با ارائه طرحی با نام بیمه موبایل،خطرات احتمالی که ممکن است رخ بدهند را تحت پوشش قرار میدهد.از جمله این پوشش ها شکستگی،نم زدگی،رطوبت،نوسانات برق،سرقت،و … هستند.

دوچرخه سواران عزیز نیز میتوانند با استفاده از بیمه دوچرخه که به صورت انحصاری و برای اولین بار در ایران توسط نمایندگی فرخ نژاد ارائه میشوند را تهیه کنند.از جمله پوشش های این بیمه نامه میتوان به پوشش بدنه و سرقت دوچرخه،پوشش حوادث سرنشین،پوشش مسئولیت در قبال شخص ثالث و … اشاره کرد.

 

جهت خرید بیمه نامه موبایل و تجهیزات الکترونیکی به همراه تخفیف ویژه بر روی صدور آنلاین بیمه موبایل کلیک کنید.

جهت خرید بیمه نامه دوچرخه و استفاده از مزایا بر روی خرید بیمه نامه دوچرخه کلیک کنید.

جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

برترین ها

فهرست مطالب