از چه کسی بیمه بخریم؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در telegram

شاید تاکنون این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بیمه عمر را از چه کسی بگیریم که هم مطمئن باشد و هم هنگام بروز حادثه پشتیبانی و پیگیری لازم را انجام دهد؟

از نکات مهمی که هنگام خرید بیمه نامه باید به آن توجه داشت این است که خرید حتما از مراکز معتبر مانند نمایندگی ها و یا کارگزاران رسمی بیمه انجام شود تا در زمان وقوع حادثه یک نماینده مطمئن و مطلع به قوانین بیمه ای،پیگیری خسارت شما را به عهده بگیرد.متاسفانه برخی استارت آپ های فروش بیمه هستند که در زمان وقوع حادثه دسترسی به شرکت بیمه های بیمه را ندارند و به همین دلیل خدمات مناسبی را ارائه نمیدهند.طبق اطلاعیه بیمه مرکزی هرگونه همکاری با این استارت آپ ها ممنوع میباشد.

همیشه از یک کارشناس مجرب و ماهر در خصوص بیمه ای که مد نظرتان است،مشاوره بگیرید.این موضوع هم به شما هم به کارشناس بیمه کمک میکند تا بسته به وضعیت اقتصادی شما و نیازتان نوع بیمه درخواستی و پوشش های آن را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که هیچ ارزانی،بی دلیل نیست.به هیچ عنوان پوشش های بیمه نامه خود را بخاطر حق بیمه کم،حذف نکنید.

یکی از مزایای عصر جدید،خرید آنلاین و دسترسی راحت مشتری به خدمات اصولی و مقایسه انواع بیمه نامه ها تنها با چند کلیک میباشد که در سالهای آینده این خدمات از طرف نمایندگی ها و کارگزاری ها بیشتر و بهتv خواهند شد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

جهت خرید انواع بیمه نامه و استفاده از مزایای آن اینجا کلیک کنید.

 

 

برترین ها

فهرست مطالب